مهدیسمهدیس، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مهدیس موشی

دهه کرامت مبارک

1395/5/18 17:37
نویسنده : مریم
195 بازدید
اشتراک گذاری

دهه کرامت , دهه کرامت چیست , دهه کرامت چه روزی است , پیامک تبریک دهه کرامت 95 , علت نامگذاری دهه کرامت چیست؟ , تاریخ دهه کرامت در سال 95

دهه کرامت، دهه اول ماه ذیقعده است (برابر با، از پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۵ تا یکشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۵) و آغازش با ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و پایانش با ولادت حضرت علی بن موسی‌ الرضا علیه السلام می‌ باشد. این دهه یاد آور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌ نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب سلام الله علیها سابقه ندارد.

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌ شوند چرا که حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون دعا و قرآن و نیایش و … است.

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌ توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌ دار بشوند.


مهدیس خانومم ما هم همراه بابایی ومامانی و آجی جون در روز ولادت حضرت معصومه(س) مثل همیشه رفتیم امام زاده شاه کرم جعفربن رضا(ع) و در فرهنگسرا بودیم. برای ولادت امام رضا(ع) هم میریم و این دفعه عکستو میگیرم میزارم تو وبلاگت که ببینی عروسکم.آرام


حسرت ِ دیدن ِ گنبد ِ طلا حرمت داره مثل ِ بغض ِ کهنه به دلم چنگ میزنه
اونقد از تو دور شدم که این روزا حس میکنم
غم ِ غربت ِ یه دنیا روی ِ شونه ی ِ منه
اونقد از تو دور شدم که این روزا حس میکنم همه ی ِ جهان فقط قد ِ یه زندونه برام
من که عمر ِ هوایی یه بار دیدنتم
بگو پس کی نوبت ِ.من میشه پابوست بیام؟!

دانلود آهنگی درباره امام رضا(ع) از احمدوند

http://uplod.ir/2eucfftcn6nt/4_38983171448408_36.mp3.htm

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهدیس موشی می باشد